سرپرست بانک سینا از رونمایی طرح راهبردی کسب‌وکار این بانک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در نشست رؤسای شعب منطقه گلستان و سمنان، ضمن تبریک حلول ماه رجب و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا نقشه راهی سه‌ساله است که به صورت پویا و با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و با محوریت دو موضوع اساسی «توسعه کسب‌وکار» و «توسعه بانکداری دیجیتال» تدوین و تبیین شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، شیوع ویروس کرونا ضرورت توسعه سریع‌تر بانکداری دیجیتال را مشخص کرده، تصریح کرد: عنصر زمان و مکان بانکداری دیجیتال در حال حذف شدن است، لذا توجه به این نوع بانکداری از راهبردهای اصلی بانک سینا نیز محسوب می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح کسب‌وکار بانک سینا شامل سه طرح عملیاتی، بازاریابی و مالی است که در طرح عملیاتی به موضوعاتی همچون اصلاح ساختار، توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد بستر سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مغزافزاری توجه ویژه شده است.
 
فتحعلی با اشاره به برنامه بانک مبنی بر حرکت از محصول‌محوری به مشتری‌محوری، بیان کرد: در طرح بازاریابی کسب‌وکار بانک سینا نیز به بخش‌های خدمات، کشاورزی و صنعت توجه شده و بر اساس اشتهای پیروزی بانک، گروه‌های مختلفی از مشتریان هدف در این طرح مدنظر قرار می‌گیرند و بر اساس ظرفیت‌های موجود، گروه‌های مشتریان انتخاب و محصولات بر مبنای نیاز و خواسته هر یک از این گروه‌ها طراحی و ارائه خواهد شد.
 
وی گفت: با توجه به حرکت نظام بانکی به سمت بانکداری پلتفرمی، باید در شعب بانک سوپر مارکت مالی راه‌اندازی و خدماتی از قبیل بیمه، کارگزاری و خدمات مشابه به مشتریان ارائه شود.
 
سرپرست بانک سینا با اشاره به افزایش شعب ارزی و سهم بازار بانک سینا در حوزه ارزی و بین‌الملل هم گفت: با توجه به ضرورت توسعه سهم بازار بانک و ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان سمنان، در این استان حداقل یک شعبه ارزی ایجاد خواهد شد.
 
در جریان این سفر، سرپرست بانک به همراه معاونان برنامه‌ریزی، شعب و مناطق، اعتبارات، مالی و سرمایه‌گذاری، مهندسی و پشتیبانی و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی از شعب مختلف منطقه گلستان و سمنان بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
 
 
 

لینک کوتاه
بانک سینا محصول‌محوری مشتری‌محوری

اخبار مرتبط