مهدی جمالوندی با حضور در برنامه دانشیق (گفت و گو) صدا و سیمای مرکز زنجان، پاسخگویی سوالات، درخواست ها و شکایات مردمی شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این برنامه مطالبه محور به منظور تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم مردم با مسئولین صورت می گیرد تا شهروندان و یا شاکیان بدون واسطه از طریق گزارشگر واحد خبر، تماس تلفنی و یا سامانه پیامکی صدا و سیمای مرکز زنجان بتوانند نسبت به طرح مشکلات و سوالات خود اقدام کنند.
 
مهدی جمالوندی در این برنامه تلویزیونی گفت : تلاش ما در بانک مسکن این است که مشکلات حوزه مسکن در زنجان را کاهش داده و شرایط حاضر را برای مردم سهل و آسان کنیم. وی بر همین اساس پاسخگوی سوالات و مشکلات مطروحه از سوی مردم شد.
 
مدیر شعب استان زنجان تصریح کرد : بانک مسکن تاکنون برای ساخت 13 هزار 402 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان، تامین مالی کرده که رقم تسهیلات آن بالغ بر 46 هزار میلیارد ریال است.
 
وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون، بانک مسکن باید 20 درصد اجرای طرح را تامین مالی کند، گفت : تاکنون تعداد 17 هزار و 880 واحد از طریق سیستم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به بانک مسکن معرفی شده که خوشبختانه این بانک نسبت به 13 هزار و 402 واحد عقد قرارداد اقدام کرده است.
 
مهدی جمالوندی افزود : آورده مردم برای واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان بالغ بر 27 هزار میلیارد ریال می باشد که بر اساس پیشرفت پروژه ها، تاکنون 21 هزار میلیارد ریال به حساب پیمانکاران طرف قرارداد واریز شده است.
 
مدیر شعب استان با بیان اینکه ما مورد وثوق مشتریان و امانتدار وجوه مردم هستیم، تصریح کرد : علاوه بر وجود تعاملات مناسب با عوامل اجرائی پروژه ها در جهت اتمام هرچه سریعتر ساخت و سازها، پس از نظارت های لازمه ، تامین مالی پروژه ها صورت می گیرد.
 
وی وجود همکاران پرتوان و ساعی بانک مسکن را به عنوان خدمتگزاران مردم، عامل موفقیت در تحقق هر چه بیشتر و بهتر اهداف طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان دانست و همچنین تعامل سازنده با اداره کل راه و شهرسازی، ادارات و سازمانهای متولی و پیمانکاران را از دیگر عوامل موفقیت برشمرد.

لینک کوتاه
پاسخگویی مردمی مدیر استان صدا و سیما مرکز زنجان