معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برداشت من این است که با ادامه روند کنونی، بانک دی در آینده جزو بانک های پیشروی کشور باشد.

به گزارش نسیم اقتصاد، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت و گو با روابط عمومی بانک دی با بیان این که مدیریت بانک دی حدود یک سال پیش در اوضاع نابسامانی تغییر پیدا کرد، افزود: مدیریت بانک در حالی تغییر کرد که نماد بسته بود و مجامع دوره‌های قبلی برگزار نشده بود.
 
وی افزود: مدیریت جدید بانک طی اقداماتی فشرده، ضمن مذاکره با بانک مرکزی و سازمان بورس، موفق شد مجامع برگزار نشده را برگزار  و نماد را بازگشایی کند. همچنین  مجمع سال 1400 نیز  پس از 6 سال در موعد مقرر و به صورت عادی  برگزار شد.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که بانک دی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: روند حرکت و رویکرد کنونی بانک دی، صحیح است و امیدوارم با ادامه فعالیت پرقدرت مدیران و نیز حمایت بانک مرکزی، امور این بانک با سرعت به نتیجه برسد.
 
معاون رئیس جمهور همچنین اظهار امیدواری کرد با عزم هئیت‌مدیره و تلاش کارکنان بانک دی ،سهامداران این بانک به حقوق مد نظر خود دست یابند.

لینک کوتاه
بانک دی بانک های پیشروی کشور