در بازار ارز، امروز شاهد کاهش قیمت دلار و یورو هستیم؛ به طوریکه دلالان هم برای خرید و فروش مجبور شدند قیمت‌های خود را پایین تر بیاورند.

به گزارش نسیم اقتصاد، براساس گزارش میدانی ایسنا از بازار ارز، جو حاکم در بازار نسبت به روز گذشته تفاوت داشت و این بود که با توجه به پایین‌تر آمدن نرخ‌ها در صرافی‌ها، دلالان هم قیمت خود را نسبت به روز گذشته کاهش داده بودند. البته از نظر تراکم جمعیت و رفت و آمدها، حال و هوای بازار فرق چندانی با دیروز نداشت.

قیمت خرید دلار در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته با کاهش همراه شده و از 37 هزار و 400 تومان تا 37 هزار و 700 تومان خریده می‌شود.

نرخ فروش دلار نیز از 37 هزار و 900 تومان تا حدود 38 هزار تومان متفاوت است.

نرخ یورو اما تغییر چندانی در صرافی‌ها نسبت به دیروز ندارد و از 39 هزار و 700 تومان تا حدود 39 هزار و 800 تومان خریداری می‌شود.

قیمت فروش هر یورو نیز نهایتا تا 41 هزار و 700 تومان اعلام شده است.

دلالان بازار ارز هم که می‌دانستند امروز نیز نرخ‌ها پایین آمده، مجبور شدند قیمت‌هایشان را پایین تر آوردند؛ به گونه‌ای که نرخ خرید هر دلار آمریکا در پیاده‌روهای خیابان فردوسی از 39 هزار تومان تا 39 هزار و 500 تومان به حدود 38 هزار تا 38 هزار و 500 تومان رسیده است و قیمت فروش آن نیز با کاهش حدود هزار تومانی از 39 هزار و 200 تومان تا حدود 40 هزار تومان در نوسان بود.

البته رفتار دلالان نسبت به روز گذشته هیچ تفاوتی با روز گذشته نمی‌کند و همچنان در حال تحریک قیمت‌ها در بازار و مردم هستند و به خریداران اصرار دارند که "روزهای آینده قیمت دلار افزایش می‌یابد" اما با توجه به این که قیمت‌های خود را پایین آورده‌اند نشان می دهد که مقاومت‌شان شکسته شده است.


لینک کوتاه
نرخ دلار بازار ارز صرافی دلالان

اخبار مرتبط

نرخ دلار و یورو اعلام شد

نرخ دلار و یورو اعلام شد

در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 42 هزار و 921 تومان... 14 بهمن 1402

نظرات شما