معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت از ابتدا برای کنترل نقدینگی و تورم بوده است گفت: دولت دوراندیشی کرده و حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، انسیه خزعلی شامگاه پنجشنبه در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و حومه از توابع دماوند با بیان اینکه امروز با تمام توان باید از داشته‌ها و ارزش‌هایمان دفاع کنیم اظهار داشت: بصیرت برای بانوان امروزی یک ضرورت است و مردان نیز باید آنان را در صف مقدم این جنگ یاری کنند.
 
خزعلی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ نرم است گفت: امروز با نوعی از جنگ افروزی مواجه هستیم که خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند، اگر دشمن در خانه‌ها وارد شد و توانست از درون به ما حمله کند، ذلت و حقارت را باید بپذیریم.
 
معاون رئیس جمهور عنوان داشت: هم اکنون شاهد این هستیم که نیزه‌ها و تیرهای دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما آماده، اما ایستاده‌ایم و نمی‌ترسیم و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.
 
وی در خصوص وضعیت تورم در کشور بیان داشت: در یک سال گذشته، کشورهای همسایه ایران همچون ترکیه تورم بالای 100 درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفته بود، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل کند و ارز ترجیحی را حذف کرد تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند و باید بگوییم دولت دوراندیشی کرده و حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.

لینک کوتاه
تلاش دولت کنترل نقدینگی و تورم حذف ارز ترجیحی