نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما در مجلس ضمن اینکه پیگیری‌های لازم را برای اجرای قانون کاهش روابط با انگلیس خواهیم داشت، بحث تجدیدنظر در روابط با فرانسه و آلمان را نیز مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهیم.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس درباره کاهش روابط ایران با انگلیس در سطح کاردار گفت: این موضوع در مجلس یازدهم و از جایگاه نظارتی مجلس به ویژه توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی قانونی را به تصویب رساندند که بر اساس آن روابط ایران با انگلیس باید تا سطح کاردار کاهش یابد، گفت: کشور‌های اروپایی، آلمان، فرانسه و انگلیس نشان دادند که خیرخواه ملت ایران نیستند و همواره اقدامات ضد ایرانی آن‌ها را شاهد بوده‌ایم.

کوثری خاطرنشان کرد: ما در مجلس ضمن اینکه پیگیری‌های لازم را برای اجرای قانون کاهش روابط با انگلیس خواهیم داشت، بحث تجدیدنظر در روابط با فرانسه و آلمان را نیز مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهیم.

وی افزود: اروپایی‌ها باید بدانند که با ایران مقتدر مواجه هستند و نیازمند روابط با آن‌ها به هر قیمتی نیستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به دنبال گسترش روابط با دیگر کشور‌ها هستیم و تنها استثنای ما در این باره رژیم صهیونیستی است که آن را مشروع نمی‌دانیم و در مورد آمریکا هم سیاست‌های استکباری این کشور را برنمی‌تابیم، اما با وجود اینکه به دنبال گسترش روابط هستیم، اما هیچ گاه رابطه به هر قیمتی را نمی‌خواهیم و نمی‌پذیریم.

 منبع : فارس

 

لینک کوتاه
مجلس = انگلیس = ایران