در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش نسیم اقتصاد، اقتصاد نیوز نوشت: محله های شرقی تهران مثل تهرانپارس، نیرو هوایی و مجیدیه از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشند. خانه در شرق تهران نسبت به مناطق شمالی و غربی قیمتی متعادل‌تر دارد. در این گزارش خانه‌های نقلی و کوچک این منطقه را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
 
واحد آپارتمانی 6 ساله در محله مجیدیه با متراژ 35 متر و 1 اتاق خواب، ارزشی حدود 1 میلیارد و 680 میلیون تومان دارد.
 
اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شرقی تهران را دارید، میتوانید واحدی 17 ساله در محله نیروهوایی با متراژ 50 متر درحالی که این واحد تک خوابه باشد را با سرمایه‌ای معادل 1 میلیارد و 850 میلیون تومان خریداری کنید.
 
واحد دیگری در محله نارمک با متراژ 46 متر و سنی حدود 15 سال با 1 اتاق خواب، در روز های گذشته معادل 2 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ 50 متر و 2 اتاق خواب درحالی که 8 سال از ساخت آن گذشته باشد، قیمتی معادل 2 میلیارد و 350 میلیون تومان دارد.
 
برای خرید واحد آپارتمانی 19 ساله در تهرانپارس‌شرقی با متراژ 50 متر و 1 اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان احتیاج دارید.
 
واحد آپارتمان دیگری در محله تهران‌نو با متراژ 50 متر و سنی معادل 15 سال درحالی که این واحد تک خوابه باشد، ارزشی معادل 2 میلیارد و 250 میلیون تومان دارد.
 
واحد دیگری در همین محله با متراژ 50 متر و سنی معادل 15 سال و 1 اتاق خواب نیز ، قیمتی بالغ‌بر 2 میلیارد و 250 میلیون تومان دارد.
 
آپارتمانی در محله پیروزی با متراژ 44 متر درحالی که 1 خواب داشته باشد و 11 سال از ساخت آن گذشته باشد، قیمتی معادل 1 میلیارد و 720 میلیون تومان دارد.
 

 
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

لینک کوتاه
خرید آپارتمان های نقلی شرق تهران شرایط مالک و فروشنده

اخبار مرتبط

نظرات شما