روند برخورد با مشترکان بد مصرف آب در تهران همچنان ادامه دارد و طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکنون بیش از 9 هزار و 971 مشترک باهدف اصلاح رفتار مصرفی قطع آب شده‌اند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، روند کاهش بارش‌ها در تهران و به دنبال آن کاهش حجم آب موجود در سدهای پنج‌گانه این استان سبب شده مسئولان برای ترغیب مردم به رعایت الگوی مصرف و جلوگیری از مصرف بی‌رویه اقدام‌هایی را مدنظر قرار دهند.
 
چندی پیش «فیروز قاسم‌زاده» سخنگوی صنعت آب گفته بود: امسال وارد سومین پاییز خشک شده‌ایم و وضعیت منابع آبی چندان خوب نیست.
 
وی افزوده بود: رعایت الگوی مصرف در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است و باهدف تشویق مردم به رعایت مصرف برخورد با مشترکان بد مصرف در دستور کار قرار دارد.
 
دوم آبان‌ماه قاسم‌زاده در هشتمین نشست خبری خود، اظهار کرد: آب 2 هزار و 800 مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز قطع شد؛ قطع آب این مشترکان باهدف تغییر در رفتارهای مصرفی انجام شده است.
 
تازه‌ترین گزارش شرکت آب و فاضلاب استان تهران نشان می‌دهد از 18 مهرماه امسال تا 23 آبان آمار قطع آب مشترکان بد مصرف به عدد 9 هزار و 971 نفر رسیده است که تعداد 2 هزار و 990 مشترک خانگی و غیر خانگی را شامل می‌شود.
 
بر اساس این گزارش در بازه زمانی ذکر شده تعداد 2 هزار و 427 انشعاب خانگی قطع آب شده‌اند که 8 هزار و 180 نفر را شامل می‌شود.
 
همچنین تعداد 563 انشعاب غیر خانگی مشمول قطع آب شده‌اند که یک هزار و 791 نفر را در برمی‌گیرد.

لینک کوتاه
آب مشترک بد مصرف تهرانی قطع

اخبار مرتبط

نظرات شما