یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی های مردم از وضعیت بازار سرمایه گفت: دولت هر چه سریعتر تصمیماتش را برای بهبود وضعیت بورس از جمله بیمه دارایی‌ها و پورتفوی سهامداران خرد عملیاتی کند.

به گزارش نسیم اقتصاد، محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شرایط بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه شرایط اجتماعی جامعه در وضعیت بازار بورس تاثیرگذار است، باید دولت برای پشتیبانی و حمایت از بازار سرمایه بسته‌های حمایتی خود را اجرایی کرده و این روند را ادامه دهد.
 
وی با بیان اینکه مردم نگرانی و انتقاداتی از وضعیت بورس دارند، گفت: باید دولت تصمیماتش برای بهبود وضعیت بورس از جمله بیمه دارایی‌ها و پورتفوی سهامداران خرد را هر چه سریعتر عملیاتی کند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه دارایی‌ها و پورتفوی سهامداران خرد تاثیری مثبت در بورس خواهد داشت، افزود: مجلس از هر اقدامی برای تثبیت بازار بورس  حمایت می کند.
 
میرتاج‌الدینی در پایان خاطرنشان کرد: باید افراد آموزش دیده وارد بورس شده و از آن طرف هم سرمایه‌ها در بورس به سمت تولید هدایت شود تا سرمایه گذاران از سود مکفی بهره گیرند.
 

لینک کوتاه
میرتاج‌الدینی دولت بهبود وضعیت بورس نسیم اقتصاد

اخبار مرتبط

نظرات شما