وام ازدواج این روزها متناسب با رقم آن، 35 تا 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد و چیزی در حدود 70 تا 90 میلیون تومان دست عروس و دامادی که وامشان را می‌فروشند، می‌گیرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از اعتماد آنلاین، گرچه شرکت آگهی دهنده در غرب تهران هست اما تراکت‌های تبلیغاتی آن در سنگ فرشهای خیابان‌های مرکز شهر و حتی شرق تهران نیز دیده می‌شود. شماره‌های درج شده روی تراکت‌ها یکی نیست. با دو شماره مختلف تماس می‌گیرم، هر دو را یک نفر پاسخ می‌دهد. خود را عروسی معرفی می‌کنم که وام ازدواج 150 میلیون تومانی به خودش و 120 میلیون تومانی به همسرش تعلق می‌گیرد.
 
 مظنه فروش وام ازدواج 120میلیونی را 35 میلیون تومان و وام 150 میلیونی را 45 میلیون تومان اعلام می‌کند. وقتی متوجه می‌شود پیامک تاییدیه ثبت نام بانک برایم ارسال شده و نه تنها خواستار فروش وام خودم بلکه فروش وام همسرم نیز هستم، اصرار می‌کند: «چون پیامک تاییدیه براتون ارسال شده فکر نمی‌کنم دریافت وامتون دو هفته بیشتر زمان ببره. اگه می‌خواهید وام خودتون و همسرتون رو با هم بفروشید 80 تومن دستتون رو می‌گیره، من مشتری برای فروش دارم. زودتر بهم خبر بدید تا مشتری رو ندم بره.»
 
تاکید دارد که تمام اقساط را خود خریدار وام پرداخت می‌کند و عین 80 میلیون تومان بدون کاستی به من و همسرم پرداخت می‌شود. «اگر بانکی که برای گرفتن وام از طریق آن اقدام کردید، اعلام کرد که وام ازدواج رو دیر براتون واریز می کنه، براتون لغو درخواست میزنیم و از طریق یک بانک دیگه اقدام می‌کنیم. اگر زودتر با کارت ملی تشریف بیارید شرکت، می تونم شما رو به مشتری معرفی کنم. پرداخت اقساط کاملا بر عهده خریدار هست و دو تا کارمند رسمی دولتی به بانک معرفی می‌کنند تا فیش حقوقی اونها گرو بانک باشه.»
 

لینک کوتاه
وام ازدواج شرکت آگهی دهنده

اخبار مرتبط

نظرات شما