سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره 566 خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه 1401 رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، این مزایده فوق‌العاده در پی دستور قضائی شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای فروش یک هزار و 40 دستگاه خودروی سواری خارجی رسوبی در انبارهای مختلف گمرکات، بنادر و اموال تملیکی در تعدادی از استان‌ها و در ادامه مزایده فوق‌العاده شماره 565 برگزار می‌شود.
 
با نظارت مستقیم دستگاه‌های نظارتی و قضائی 963 دستگاه توسط متقاضیان به ارزش تقریبی سه هزار میلیارد تومان خریداری شد و 76 دستگاه باقیمانده که پیشنهاد قیمت نداشته و یا اینکه اسناد آنها دارای مغایرت‌های فنی بودند در این مزایده برای فروش قرار داده شده‌اند.
 
پیشنهادهای متقاضیان مزایده فوق‌العاده 566 برای خودروهای ارائه شده، روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه 1401 در مراسمی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضائی، در سالن جلسات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی رمزگشایی و اسامی برندگان از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به اطلاع مردم رسانده می‌شود.
 
 

لینک کوتاه
مزایده خودروهای خارجی فروش اموال تملیکی

اخبار مرتبط

نظرات شما