رستم قاسمی تاکید کرد که مردم بلیت‌های حمل و نقل جام‌جهانی را با قیمت 90 و 100 میلیون نخرند و بلیت‌ها با قیمت بسیار ارزان‌تر، دو هفته قبل از شروع جام جهانی در سایت مربوطه توسط سازمان هواپیمایی قرار می‌گیرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، ایسنا نوشت: رستم قاسمی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 413 دستگاه ناوگان تولید داخل و بازسازی‌شده به شبکه ریلی، در پاسخ به ایسنا درباره توافق با قطر برای بازی‌های جام‌جهانی اظهار کرد: روز گذشته با مسئولان قطری جلسه خوبی درباره حضور ایرانیان در جام جهانی داشتیم. ما از هر فرودگاه کشور می‌توانیم به دوحه پرواز داشته باشیم، به‌خصوص از کیش که مسافران می‌توانند به کیش رفته و هواپیمای شاتل بین کیش و دوحه‌ برقرار خواهیم کرد که مسافران و تماشاچیان بتوانند بازی را تماشا کنند و شب به کیش برگردند و به دلیل گرانی هتل‌های قطر می‌توانند در هر یک از شهرهای ایران اقامت داشته باشند.
 
وی‌ ادامه داد: شنیده شده که بلیت‌هایی با قیمت 90 و 100 میلیون به فروش می‌رسد، تاکید می‌کنم که این بلیت‌ها را نخرند. ما توافق کردیم و بلیت‌ها بسیار ارزان است و دو هفته قبل از شروع جام جهانی در سایت مربوطه توسط سازمان هواپیمایی و قطرایرلاین قرار می‌گیرد و قیمت آن هم همان زمان مشخص می‌شود.

لینک کوتاه
بلیت ارزان‌ وزیر راه و شهرسازی بلیت‌

اخبار مرتبط