ساعت 24 امشب مهلت شرکت در دور دوم مزایده خودروهای خارجی به پایان می‌رسد و زمان اعلام نتایج نیز سوم آبان خواهد بود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، دور دوم مزایده خودروهای خارجی رسوبی شامل 76 دستگاه که به دلیل نداشتن پیشنهاد و داشتن مغایرت های فنی در مزایده پیشین یا به فروش نرفتند یا حذف شدند از ساعت 8 صبح روز سه شنبه (26 مهر) آغاز شد و تا ساعت 24 امروز (اول آبان) ادامه دارد.
 
در این راستا، متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.
 
ارزش پایه خودروهای عرضه شده در مزایده فوق العاده شماره 566 خودروهای خارجی 301 میلیارد تومان است که متقاضیان علاقمند تا اول آبان ماه فرصت بازدید و ارائه پیشنهاد قیمتی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) را دارند.
 
در این مزایده فوق العاده از استان های مازندران 30 دستگاه، خوزستان 26 دستگاه، بوشهر 16 دستگاه و استان های فارس و تهران هرکدام 2 دستگاه خودرو عرضه خواهد شد.
 
تنها دو خودروی سواری پورشه ماکان مدل 2018 درانبارهای تهران موجود است. 26 خودرو در انبارهای خوزستان موجود است که شامل یک دستگاه خودرو سواری پورشه ماکان مدل 2018، یک دستگاه خودرو سواری BMW 730LI مدل 2017 و 24 دستگاه خودرو سواری سراتو YD مدل 2017 می‌شود.
 
در انبارهای استان مازندران نیز  30 دستگاه خودرو موجود است که از 27 دستگاه خودرو سواری پورشه ماکان مدل 2017 و سه دستگاه خودرو سواری پورشه باکستر مدل 2017 تشکیل می‌شود.
 
همچنین تنها دو دستگاه خودرو خودرو سواری BMW 730Li مدل 2017 در انبارهای استان فارس موجود است که باطری و لاستیک‌های یکی از این خودروها به علت مردود شدن از سوی استاندارد تحویل داده نمی‌شود.
 
از میان 16 دستگاه خودروی موجود در انبارهای بوشهر، دو دستگاه خودرو سواری BMW 530I مدل 2018، چهار دستگاه خودرو سواری لکسوس RX مدل 2017، سه دستگاه خودرو سواری لکسوس NX مدل 2017، دو دستگاه خودرو سواری هیوندای سانتافه مدل 2018، یک دستگاه خودرو سواری کیا سورنتو مدل 2017، دو دستگاه خودرو سواری هیوندای توسان مدل 2017، یک دستگاه خودرو سواری هیوندای سوناتا هیبریدی مدل 2017 و یک دستگاه خودرو سواری تویوتا کمری هیبریدی مدل 2017 است.
 
متقاضیان باید چه اقداماتی انجام دهند؟
 
همانند دور نخست، شرکت کنندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک(توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند. برگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می شود؛ لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می توانند از 26 مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.
 
داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است. بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (26 مهر تا اول آبان 1401) از ساعت 8 الی 19 امکان پذیر بود که قاعدتا امروز آخرین روز بازدید محسوب می‌شود.
 
در این زمینه عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: مزایده مذکور ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد و مهلت آن تمدید نخواهد شد.

لینک کوتاه
مزایده خودروهای خارجی متقاضیان

اخبار مرتبط

نظرات شما