سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده 5 هزار و 349 معدن از 26 مهر ماه خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت صمت، مهدی حمیدی اظهار کرد: 5 هزار و 349 فقره محدوده و معدن را که شامل مجوز برداشت، درخواست اکتشاف، پروانه برداشت، گواهی اکتشاف، پروانه بهره برداری و معادن متروکه می‌شود، به صورت مزایده از 26 مهرماه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم تا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند.
 
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه این محدوده‌ها در 31 استان کشور به اضافه جنوب کرمان واقع شده اند، گفت: این استان‌ها در 4 بخش قرار گرفته اند که در بخش اول شامل محدوده‌ها و معادن استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان و بوشهر است و متقاضیان از 26 مهر ماه تا 11 آبان ماه فرصت ثبت نام دارند که به همین روال سایر استان‌ها تا 26 آذر ماه بخش بندی شده اند و بازه زمانی آنها در سایت اداره کل صمت استان‌ها اعلام می‌شود.
 
حمیدی با بیان اینکه محدوده‌های مورد مزایده که در سطح کشور معین شده اند در سامانه کاداستر معادن با رنگی متفاوت مشخص شده است، افزود: روی هر کدام از این محدوده‌ها کد شناسایی هست که متقاضیان می‌توانند با آن کد سوابق محدوده مورد نظرشان را از دبیر خانه اداره کل صمت همان استان دریافت کنند تا با مطالعه بیشتری وارد مزایده شوند.
 
وی بر ضرورت دارا بودن صلاحیت فنی و مالی متقاضیان تاکید کرد و گفت: این افراد می‌توانند از طریق سازمان نظام مهندسی معادن یا اداره کل صمت استان خود در زمان کوتاهی صلاحیت فنی و مالی خود را دریافت کنند که این گواهی به مدت یک سال و در کل کشور اعتبار دارد.

لینک کوتاه
ثبت‌نام متقاضیان مزایده ۵ هزار معدن

اخبار مرتبط

نظرات شما