در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 5 میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.  

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسکانیوز، در سال‌های اخیر با تبدیل شدن ملک به یک وسیله سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با مقادیر بودجه‌ مختلفی اقدام به خرید ملک در مناطق مختلف ایران کرده‌اند. اکثر افراد به خرید خانه در پایتخت ایران تمایل نشان داده‌اند.
 
بنابراین در این گزارش خانه‌ها و واحد های 5 میلیاردی سطح شهر تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
 
اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های مرکزی تهران را دارید میتوانید واحدی 5 ساله با متراژ 77 متر و 2 اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل 4 میلیارد و 900 میلیون تومان خریداری کنید.
 
همچنین واحدی دیگر در محله سعادت‌آباد با متراژ 75 متر و 2 اتاق خواب درحالی که 16 سال از ساخت آن گذشته باشد قیمتی بالغ‌بر 4 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.
 
اگر قصد خرید آپارتمانی نوساز در محله جیحون‌ را دارید، می‌توانید واحدی 115 متری با 3 اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل 4 میلیارد و 945 میلیون تومان خریداری کنید.
 
واحدی6 ساله در محله پونک با متراژ 77 متر و 2 اتاق خواب، ارزشی معادل 4 میلیارد و 900 میلیون تومان دارد.
 
در روز های گذشته واحد آپارتمانی در جنت‌آباد شمالی با متراژ 81 متر و 2 اتاق خواب، درحالی که 8 سال از ساخت آن گذشته باشد با مبلغی معادل 5 میلیارد تومان به فروش رفته است.
 
همچنین واحدی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ 88 متر و 2 اتاق خواب و سنی معادل 4 سال، در روز های گذشته معادل 4 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
با سرمایه 5 میلیارد تومان، می‌توانید واحدی 11 ساله در صادقیه با متراژ 90 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.
 
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

لینک کوتاه
مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی تهران

اخبار مرتبط

نظرات شما