اجاره گران‌ترین ویلاها در رامسر به شبی 15 میلیون رسیده است. ارزان‌ترین گزینه‌ها را می‌شود با 300، 400 هزار تومان کرایه کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، فردای اقتصاد نوشت: اجاره ویلا در رامسر کنار دریا می‌تواند شبی 15 میلیون تومان ناقابل هزینه داشته باشد. الان ویلاهایی که در رامسر با استخر آب گرم، روف‌گاردن، اتاق خواب مستر و وسایلی مثل میز بیلیارد و پینگ‌پنگ اجاره داده می‌شوند، جزو گران‌ترین گزینه‌ها هستند. همزمان در رامسر ویلاهایی وجود دارند که اجاره روزانه آن‌ها 300، 400 هزار تومان تمام می‌شود. معمولا اغلب این ویلاها از مرکز شهر فاصله دارند و داشتن تلویزیون، مبلمان و یخچال فریزر را جزو امکانتشان محسوب می‌کنند.
 
اجاره ویلا در رامسر گاهی نزدیک به شبی 15 میلیون تومان هزینه دارد. مثلا اجاره یکی از گران‌ترین ویلاهای رامسر که استخر آب گرم دارد، شبی 14 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلای هزار متری، پنج طبقه دارد، روف‌گاردن، یک اتاق خواب مستر، میز بیلیارد، میز فوتبال دستی و ... بخشی از امکانات آن به‌شمار می‌رود و ظرفیتش 15 نفر اعلام شده است. ویلای دیگری در رامسر وجود دارد که میزبان آن بابت هر شب در ایام تعطیل 12 میلیون تومان دریافت می‌کند.

بررسی فرارو نشان می‌دهد، این ویلای 750 متری، شش‌تا اتاق خواب دارد و ظرفیت آن تا 24 نفر خواهد بود. در توضیح امکانات این ویلا به سیستم برق اضطراری، میز پینگ‌پنگ و فوتبالدستی و جکوزی اشاره شده است. ویلا سه طبقه با متراژ 325، در رامسر به ازای هر شب 8.5 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا استخر آب گرم دارد و حضور نگهبان، میز بیلیارد و پارکینگ بخش دیگری از امکانات آن است. ویلاهایی که در رامسر اجاره روزانه آن‌ها بیشتر از 10 میلیون تومان است، کم نیستند و بین گزینه‌های گرانقیمت می‌شود به ویلایی اشاره کرد که اجاره آن شبی هشت میلیون تومان هزینه دارد. در این ویلا دو طبقه، سه‌تا اتاق خواب وجود دارد و با استخر اجاره داده می‌شود.
 
ارزان‌ترین ویلاها در رامسر؛ شبی 300 هزار

 
اجاره ویلا در رامسر حداقل شبی 300، 400 هزار تومان هزینه دارد. میزبان ویلای یکخوابه در رامسر بابت هر شب اجاره، 350 هزار تومان می‌گیرد. عکس‌های مربوط به ویلا نشان می‌دهد زمان زیادی از عمر بنا آن می‌گذرد و داشتن تلویزیون و مبلمان را می‌توانیم جزو معدود امکانات آن بدانیم. ظرفیت این ویلا حداکثر شش نفر است و در آن یک اتاق خواب وجود دارد. حوالی منطقه آسیابسر رامسر که تقریبا 15 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، ویلای 80 متری دوبلکس را شبی 500 هزار تومان اجاره می‌دهند. یخچال، مبلمان و تلویزیون را باید جزو امکانات این ویلا بدانیم. میزبان ویلای 104 متری در رامسر بابت هر شب اجاره، نزدیک به 700 هزار تومان دریافت می‌کند. متراژ این ویلا 350 عنوان شده و ظرفیت آن حداکثر شش نفر است و با اضافه شدن هر مهمان دیگر، 50 هزار تومان به هزینه اجاره اضافه می‌شود. با یک میلیون تومان می‌شود ویلای 200 متری با دو اتاق خواب در رامسر اجاره کرد. میزبان داشتن آلاچیق و باربکیو در این ویلا را جزو امکانات آن حساب کرده و گفته ظرفیت این اقامتگاه نهایتا 14 نفر خواهد بود.

 

مشخصات ویلا

مهمترین امکانات ویلا

اجاره روزانه

هزار متر (پنج طبقه)

استخر آب گرم، روف‌گاردن و اتاق خواب مستر

14 میلیون و 500 هزار تومان

750 متر (سه طبقه)

سیستم برق اضطراری، جکوزی

12 میلیون تومان

325 متر (سه طبقه)

استخر آب گرم، نگهبان

هشت میلیون و 500 هزار تومان

210 متر (دو طبقه)

استخر

هشت میلیون تومان

200 متر (یک طبقه)

یخچال، مبلمان و تلویزیون

یک میلیون تومان

104 متر (یک خوابه)

یخچال، مبلمان و تلویزیون

700 هزار تومان

80 متر (دو طبقه)

یخچال، مبلمان و تلویزیون

500 هزار تومان

100 متر (یک طبقه)

مبلمان و تلویزیون

350 هزار تومان

 


لینک کوتاه
اجاره ویلا شمال کشور نجومی لوکس‌ترین ویلا