پس از آنکه چندی پیش مدیرعامل گروه سایپا از حل مشکل شماره‌گذاری محصولات تیبا و صدور مجوزهای شماره‌گذاری‌ توسط سازمان استاندارد خبر داد و به دنبال آن، سازمان استاندارد بر صدور مجوز موردی صرفا به‌ جهت انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت‌نام‌کنندگان، تاکید کرد؛ اکنون سایپا در اطلاعیه‌ای، از شماره‌گذاری و تحویل 8500 دستگاه خودرو خبر داده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، اواسط شهریورماه، محمدعلی تیموری در حاشیه یک نمایشگاه خودرویی، از برطرف شدن مشکل شماره‌گذاری خودروهای تیبا و تیبا 2 خبر داد و گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش‌فروش شده اما از خردادماه امسال، با نظر سازمان ملی استاندارد تحویل آن‌ها منوط به صدور مجوز شد؛ حال با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، سطح کیفی محصولات گروه سایپا افزایش یافته و بر این اساس سازمان ملی استاندارد نیز مجوزهای شماره‌گذاری را صادر کرده است و امیدواریم از هفته‌های پیش‌رو تحویل این خودروها آغاز شود.
 
پس از آن، سازمان ملی استاندارد ایران، در این رابطه، تاکید کرد: "خط تولید تیبا و تیبا 2 همچنان متوقف است؛ اما صرفا برای انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت‌نام‌کنندگان و تا پایان تعهدات قبلی، مجوز موردی با پیوست فنی صادر می‌شود. "
 
حال سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که شماره‌گذاری و تحویل خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا در حال انجام است.
 
در این اطلاعیه آمده است:
 
"گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا به اطلاع مشتریان می‌رساند: پس از صدور مجوزهای لازم، در چند روز گذشته تعداد 8500 دستگاه از خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا شماره‌گذاری، بارگیری و تحویل مشتریان محترم شده است.
 
فرآیند مذکور تا تحویل تمامی تعهدات خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا طی چند روز آینده با سرعت در حال اجرا خواهد بود تا هر چه سریع‌تر خودروهای مذکور تحویل مشتریان شود."

لینک کوتاه
خودروی تیبا تیبا ۲ و ساینا شماره‌گذاری تحویل

اخبار مرتبط