مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون با اشاره به اینکه یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان که روز گذشته دچار حریق شده بود به زودی به مدار تولید باز می‌گردد، گفت: حریق این چاه به علت دستکاری افراد ناشناس اتفاق افتاد.

به گزارش نسیم اقتصاد، قباد ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به علت آتش سوزی در میدان نفتی شادگان اظهار کرد: در ساعت 6:20 صبح روز گذشته (سه شنبه 22شهریورماه) با دستکاری افراد ناشناس یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان دچار حریق شد.
 
وی افزود: بلافاصله با حضور به موقع نیروهای HSE و آتش نشانی شرکت نفت و گاز مارون در محل، آتش سوزی مهار و چاه نفتی به صورت کامل ایمن شد.
 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون گفت: در حال حاضر این چاه در شرایط ایمنی کامل و کنترلی است و نیروهای متخصص شرکت نفت و گاز مارون در تلاش هستند تا این چاه را مجددا برای بهره‌برداری آماده کنند.
 
ناصری عنوان کرد: میزان خسارت وارد شده به این چاه در میدان نفتی شادگان در حال بررسی است اما این چاه به زودی به مدار تولید باز خواهد گشت.
 
وی در پایان گفت: یک تیم فنی تخصصی در حال برآورد خسارت وارد شده به این چاه است و ظرف مدت کوتاهی برآوردهای انجام شده اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه
افراد ناشناس حریق در میدان نفتی شادگان مدار تولید