بانک توسعه تعاون در راستای خدمات‌رسانی بانکی در ایام اربعین اقدام به فراهم نمودن تمهیدات لازم و خدمات مناسب جهت ارائه به زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی نمود.

به گزارش نسیم اقتصاد، گفتنی است بانک توسعه تعاون در ایام پیاده‌روی بزرگ زائرین اربعین حسینی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های مرزی استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی شعب کشیک جهت ارائه خدمات بانکی(تا ساعت 17:00) ویژه این ایام را از تاریخ(1401/06/19 تا 1401/06/30)منظور نموده است.
قابل‌ذکر است خدمات بانک توسعه تعاون در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان در نقاط مرزی جهت ارائه خدمات پول رسانی به زوار، افزایش برداشت پول ازATM تا سقف 5میلیون ریال، در دوره زمانی (1401/06/08 تا 1401/07/05)، پیش‌بینی شعب کشیک و افزایش ساعت کاری شعب مرزی در ایام اربعین در شهرستان‌های خرمشهر، آبادان سوسنگرد و شعبه شوش در استان خوزستان، شعبه مهران و شعبه ایلام در استان ایلام، شعبه قصر شیرین در استان کرمانشاه می‌باشد.
شایان ذکر است بانک توسعه تعاون مواردی چون تهیه و تدارک بیش از 437هزار بطری آب معدنی برای ارسال به سه استان مرزی، مشارکت با موکب شهدای کارگر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در تهیه تعدادی دستگاه آبسردکن و همچنین ارسال اقلام و ملزومات سفر زوار اربعین را در جهت کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رخداد بر عهده دارد.

لینک کوتاه
بانک توسعه تعاون زائرین اربعین حسینی