«محمد خزاعی» مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان به منظور همفکری برای ترویج سنت الهی قرض‌الحسنه با حجت الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، «محمد خزاعی» در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد بانک، بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام های قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند جامعه، گام‌های شایسته‌ای در مسیر فقرزدایی و ایجاد درآمد پایدار از طریق اشتغالزایی برداشته است.
وی افزود: این بانک با اجرای طرح‌های «حمایت از کالای ایرانی» و «کالاکارت» اقدامات مطلوبی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم انجام داده است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان ادامه داد: حمایت از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق برنامه‌های اشتغالزایی و کارآفرینی از اولویت‌های این بانک است تا با ایجاد درآمد پایدار به توانمندسازی نیازمندان جامعه نیز کمک شود.
حجت الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، راه برون‌رفت از مشکلات بانکداری در جامعه را حرکت به سوی قرض‌الحسنه عنوان کرد.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کارنامه درخشانی در این حوزه دارد که جامعه را در مسیر خروج از مشکلات بانکداری امیدوار می‌کند.

لینک کوتاه
بانکداری قرض الحسنه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

اخبار مرتبط