رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت در دولت های یازدهم و ودوازدهم، تاکید کرد: هدف از انجام این تحقیق و تفحص یافتن ایرادات و گام برداشتن در مسیر اصلاح ساختاری در این وزارتخانه است.

به گزارش نسیم اقتصاد، هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ابعاد تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دولت گذشته، بیان کرد: هدف طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم و دوازدهم پیدا کردن ایرادهای ساختاری در این مجموعه است تا نسبت به رفع این ایرادها یا بهبود آن اقدام شود. هدف بعدی این است که در طراحی برنامه ریزی های آینده از نتایج این تحقیق و تفحص استفاده شود.
 
وی در ادامه اظهار کرد: سوم اینکه اگر مقصری در تخلفات و نقص ها در ساختار این حوزه بوده حال یا عمدی یا غیرعمدی شناسایی شود و تصمیمات لازم گرفته شود. این تحقیق و تفحص محورهای متعددی دارد و تقریبا شامل  همه ابعاد عملکردی وزارت نفت می شود. این تحقیق و تفحص چه در حوزه بالادستی و چه در حوزه تکمیل زنجیره ارزش و چه در حوزه پالایش و پخش و چه در حوزه نیروی انسانی ورود خواهد کرد.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تحقیق و تفحص محورهای گسترده ای دارد و هدف از آن استخراج نقص ها و اصلاح ساختار است.
 

لینک کوتاه
تحقیق و تفحص وزارت نفت وزارتخانه

اخبار مرتبط