وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت : مرحله جدید برنامه اقتصادی دولت پس از اصلاح نرخ ارز ترجیحی، کاهش نرخ تورم و رونق تولید است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، سید احسان خاندوزی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود : بعد از اجرای موفقیت آمیز برنامه اصلاحی در ارتباط با ارز 4200 تومانی، دولت در مرحله بعدی در مسیر توسعه اقتصادی کشور با کاهش نرخ تورم حرکت خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین زمان در ستاد اقتصادی دولت صرف پیگیری مسیر بلند سند تحول اقتصادی آیت الله رئیسی می شود که از جمله آن پایین آوردن نرخ تورم است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت : تورم در کشور از سال 1397 شروع شد و مشکلات زیادی را تاکنون به وجود آورده ، اما دولت سیزدهم با برنامه ریزی اصولی به دنبال کاهش آن است.
وی افزود : کنترل و کاهش نرخ تورم در کنار افزایش نرخ درآمد خانوارها و رونق کسب و کار فعالان اقتصادی توامان در دستور کار است که به طور حتم دولت در این مسیر موفق خواهد شد.
خاندوزی اظهار داشت : در کنار موضوعات مطرح شده در مرحله دیگر برنامه اقتصادی دولت، افزایش اختیارات به مدیران استانی در سراسر کشور است تا مسوولان محلی با اختیار کامل نسبت به توسعه‌ اقتصادی منطقه تحت مدیریت خود بدون اخذ مجوز و پیگیری در سطح ملی اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از جانمایی اجرای طرح آزاد راه قائمشهر به ساری،   دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری، نشست با فعالان اقتصادی استان، نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه  وزارت اقتصاد و دارایی در استان در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

لینک کوتاه
وزیر اقتصاد برنامه اقتصادی دولت کاهش نرخ تورم

اخبار مرتبط

نظرات شما