مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس روز خبرنگار را تبریک گفت .

به گزارش نسیم اقتصاد، متن پیام به این شرح است :
 
بسمه تعالی
ن و القلم و ما یسطرون
 
تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی (به عنوان یک نهضت تبلیغی و عالم ساز)، حامل پیام مهمی برای اهالی رسانه و فرهنگ است.
 
 زنده نگهداشتن قیام کربلا، نماد و  ثمره یک پیکار تبلیغاتی و رسانه ای بوده که واسطه آن، همه ابعاد و زوایای زیبای نهضت امام حسین (ع) و پیام و ندای اسلام به جهانیان مخابره شده است.
 
  به واسطه تبلیغات و پیکارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی مختلف، واقعه عاشورا و حماسه کربلا، نسل به نسل منتقل شده است.با این تجربه و نگرش، در دنیای رسانه ای شده امروز هم،خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند با هم افزایی و روحیه جهادی،تخصص محوری و تولید محتوای غنی به مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه اسلامی و کشورشان عمل کنند.
17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار متعهد " شهید محمود صارمی" ،روز نکوداشت اهل قلم است که نوشته ‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که فریادشان بی صداست؛ روز تکریم وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند؛ آنانکه خود را وقف رسالت خطیر اطلاع رسانی در جامعه کرده‌اند.
 
خبرنگاران چه فعالان و قلم به دستان رسانه‌های سنتی و نوشتاری در دهه‌های ابتدایی و میانی قرن بیستم و چه خبرنگاران رسانه های اجتماعی و رسانه های نوین و نوظهور مانند سایت ها و پلتفرم های اجتماعی، معدن خاطره برای نسل های مختلف هستند از چهره های قدیمی که عمق و شکوه انقلاب 57 و دفاع مقدس را روایت کردند تا نسل امروزی هایی که پیامشان سراسر امید و نمایانگر پیشرفت های ایران جدید مقتدر و سرافراز است.
بدون شک،در عصر روایت سازی امروز و با شکل گیری زیست بوم رسانه ای جدید، مسئولیت فعالان رسانه ای در ایران اسلامی سنگین تر از هر زمان دیگری است؛همه قدم ها و قلم ها باید برای  پویایی، تحول و توسعه همه جانبه این مرز بوم به کار بیفتد تا به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با مدد گرفتن از حضرت ولیعصر(عج)،  به قله های پیشرفت و عزت برسیم.
 
"صنعت پتروشیمی" که امروز با کار جهادی، تعهد و تخصص  فرزندان ایران اسلامی به یک صنعت پیشرو و افتخار آفرین تبدیل شده، یکی از صنایع "تحریم شکن" بوده که موجب شکست توطئه دشمنان و سیاست‌های تحریمی آنها شده است؛از همراهی همه رسانه‌ها برای انعکاس زحمات سربازان این صنعت مُعْظم سپاسگزاریم.
اهالی قلم ورسانه روزتان مبارک؛ مانا باشید و سربلند...
 
مهرداد عظیمی
مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و  روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

لینک کوتاه
تقارن روز خبرنگار عاشورای حسینی اهالی رسانه و فرهنگ