فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف سه فروند شناور باری با کشف بیش از 130 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، طی روزهای گذشته موفق شدند حین کنترل شناورهای عبوری طی عملیات‌های جداگانه در اسکله‌های بندر گناوه، عامری و دلوار سه فروند شناور تجاری حامل سوخت و کالای قاچاق مظنون شده و آنها را متوقف کنند.
 
فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناوران توقیف شده، چهار دستگاه موتور شناورهای دریایی بزرگ با قدرت اسب بخار بالا به مارک‌های میتسوبیشی و یانمار، هزار و 940 عدد لوازم جانبی موبایل و هشت هزار لیتر سوخت به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.
 
وی با اشاره به دستگیری پنج متهم به اتهام حمل بار قاچاق، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 137 میلیارد و 240 میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.
 
سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

لینک کوتاه
٣ شناور بار قاچاق آب‌های استان بوشهر توقیف

اخبار مرتبط

نظرات شما