سرپرست بانک توسعه تعاون عملکرد شرکت های تابعه را، به عنوان بازوهای تخصصی و اجرایی بانک ضروری و مهم دانست.

به گزارش نسیم اقتصاد، شیخ حسینی در جلسه بررسی عملکرد شرکتهای تابعه بانک با تأکید بر اهمیت ایجاد ارزش برای ذینفعان افزود: باید از تمام ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات و محصولات به کلیه ذینفعان استفاده کرد و شرکت های تابعه بانک، به عنوان بازوهای اجرایی موثر و هم راستا با استراتژی های بانک در ایجاد این هم افزایی بسیار موثر می باشند.
سرپرست بانک با اشاره بر اینکه در بانک توسعه تعاون تنها سودآوری مطرح نمی باشد ادامه داد:باید از تخصص، دانش ، تجربه و ظرفیت شرکتهای تابعه در کلیه زمینه ها بهره گرفت تا در تعیین استراتژی ها، اهداف و فرآیندها شاهد موفقیتهای مجموعه بانک باشیم .
شیخ حسینی ضمن اشاره بر نقش موثر سرمایه انسانی در سازمان اضافه کرد: امروزه مزیت رقابتی بین سازمانها سرمایه انسانی آنها می باشد، تکنولوژی، دارایی و درآمد تنها درکنارسرمایه انسانی معنا می یابد و توجه به استعداد همکاران زیر مجموعه و ایجاد انگیزه برای آنها از وظایف مدیران می باشد.
وی در ادامه انضباط اداری و مالی را پایه اولیه انجام کارها دانست و با اشاره بر اینکه در اسلام و کلام بزرگان نیز به انضباط توجه فراوان شده است افزود : انتظار می رود با برنامه ریزی مطلوب و استراتژیک شرکتهای تابعه در آینده به عنوان شرکتهای تخصصی علاوه بر اجرای قرادادهای مرتبط با بانک بتوانند با سایر سازمانها نیز قراردادهایی اجرایی به ثبت برسانند.
سرپرست بانک با اشاره به این‌که رعایت شفافیت در عملکرد و خدمات ارائه شده از سوی شرکتهای تابعه بانک توسعه تعاون ، یکی از مهمترین اصول و راهبردهاست، گفت : فعالیت شرکت‌های تابعه در چارچوب ضوابط حرفه‌ای و قانونی با رعایت شفافیت و در تکمیل خدمات توسعه‌ای بانک می‌باشد.همه فعالیت ها، عملیات ها و پروژه های شرکتها باید شفاف باشد و برای سهولت در طی نمودن مسیر باید مدیران فعال و با انگیزه ای داشته باشیم .
شیخ حسینی در ادامه افزود: شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون همواره در مسیر ارائه بهینه خدمات متنوع، گسترده و باکیفیت به مجموعه بانک توسعه تعاون تلاش نموده‌اند.در همین راستا نیاز است تا حجم عملیات ها را هم جهت با سیاستهای بانک و واحدهای تخصصی مرتبط با فعالیت هر شرکت راهبری نمود .
فتاحی رئیس هیات مدیره بانک نیز که در این جلسه حضور داشت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راهبرد اصلی شرکتهای تابعه کمک به بانک می باشد، بر ضرورت افزایش سرمایه بانک اشاره و تاکید نمود .
در ادامه سید باقر فتاحی در مورد ضرورت بررسی و رفع مشکلات موجود در شرکتها پرداخت و در این زمینه حضور و مشارکت همکاران مرتبط بانک را جهت تعامل و همفکری موثر دانست.
در این جلسه آقایان فیاض مقدم مدیرعامل شرکت صرافی توسعه تعاون، افتخاری مدیرعامل شرکت سمات، فنایی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیانی توسعه تعاون، عطاء مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون، بوذرجمهر مدیرعامل گروه مالی توسعه تعاون و اکبر نجفی مدیرعامل شرکت کارگزاری پوشش توسعه تعاون گزارش فعالیتها، عملکرد تخصصی و برنامه‌های کاربردی شرکت‌ها را مطرح نمودند.

لینک کوتاه
بانک توسعه تعاون تخصصی و اجرایی بانک

اخبار مرتبط

نظرات شما