​مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند از ابتدای تیرماه به سه روش ثبت‌نام در سامانه شمس، ثبت در اینترنت‌بانک و حضور در شعبه، سپهرکارت جدید خود را دریافت کنند.

به گزارش نسیم اقتصاد، با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عبور کشور از شرایط بحرانی این بیماری و پایان طرح تمدید سیستمی کارت‌های بانکی در پایان خردادماه 1401، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند از ابتدای تیرماه، در صورت انقضای تاریخ اعتبار، مفقودی و یا نیاز به تجدید سپهرکارت‌های خود، به سه روش ثبت‌نام در سامانه شمس، ثبت درخواست در اینترنت‌بانک و حضور در شعبه، کارت‌ خود را دریافت کنند.

مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند در صورت تمایل با ثبت درخواست صدور کارت به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه  شعبه مجازی سپهر «شمس» و  انتخاب گزینه تحویل در محل، سپهر کارت خود را در نشانی مورد نظر، دریافت کنند.
همچنین در صورت ثبت درخواست صدور مجدد کارت از طریق سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، سپهر کارت به شعبه دارنده حساب مشتری ارسال و به وی تحویل می‌شود.
تمامی شعب بانک صادرات ایران از ابتدای تیرماه امسال، در صورت مراجعه مشتریان دارای کارت بانکی منقضی شده، نسبت به صدور مجدد کارت به درخواست مشتری اقدام می‌کنند.

لینک کوتاه
صدور سپهرکارت‌ها بانک صادرات ایران تسهیل

اخبار مرتبط

نظرات شما