قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه 30 خرداد 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه با تغییراتی همراه شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو صفر داخلی امروز دوشنبه 30 خرداد 1401 در بازار ایران به شرح زیر است:
 
پراید 111 به قیمت 205 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
 
پراید 131 نیز با قیمت 175 میلیون تومان عرضه می‌شود.
 
دنا پلاس اتوماتیک مدل 1401 دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش فیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت 512 میلیون تومان در بازار کشور موجود است. دنا معمولی مدل 1401 نیز با دو میلیون تومان افزایش فیمت به 405 میلیون تومان رسید.
 
قیمت خودروهای پرطرفدار
 
تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ 212 میلیون تومان معامله می‌شود.
 
پژو 206 تیپ دو مدل 1401 به 303 میلیون تومان رسید. 206 تیپ پنج نیز سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و در بازار کشور به 352 میلیون تومان رسید.
 
پژو پارس اتوماتیک بر قله 442 میلیون تومان ایستاد.
 
خودروی تارا اتوماتیک امروز در بازار با قیمت 590 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
 
پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
 
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران در گفتگو گفت: خودرو در بازار کشور در طول دو هفته گذشته، دچار تغییر قیمتی زیادی نشده است. حتی با توجه به اینکه شاهد نوسان نرخ ارز بودیم، اما نوسانات کمی در قیمت‌ها مشاهده شد. البته برخی از خودروها به دلیل محدودیت در عرضه، با نوسان قیمتی بیشتری همراه شدند.
 
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران توضیح داد: میزان عرضه خودرو به بازار جوابگوی تقاضا نیست. برای کاهش فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه، باید عرضه خودرو به بازار افزایش یابد.
 
او گفت: البته علت بلاتکلیفی، رکود و معاملات کمی که در سطح بازار انجام می‌شود، دست نگه داشتن خریداران برای به نتیجه رسیدن بحث واردات خودرو و تاثیر آن بر بازار است.
 

لینک کوتاه
پژوپارس قیمت تیبا دنا و پراید

اخبار مرتبط

نظرات شما