کاروان زیر سایه خورشید، پرچم متبرک شده حرم حضرت ثامن الحجج(ع) را همزمان با سالروز میلاد این امام همام، به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آورد.

 به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این کاروان مورد استقبال دکتر علی عسکری، معاونان و مدیران ارشد گروه قرار گرفت.
 خدام امام رضا(ع) در این نشست، به بیان کراماتی از امام رضا(ع) و خاطراتی معنوی از حضور این کاروان در نقاط مختلف کشور پرداختند و حضور در گروه پرافتخار خلیج فارس را موجب خرسندی دانستند.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این نشست با ذکر روایاتی از قرآن کریم درباره تقوا و جایگاهی که انسان‌ها به واسطه ایمان به خداوند متعال و نزدیکی به اهل بیت (ع) به دست می‌آوردند، گفت: امامان معصوم (ع) آفتاب معنوی روی زمین هستند و این کاروان عطر معنویت امام رضا(ع) را در کشور می‌چرخانند و موجب توسل و زیارت علاقمندان به حضرت می‌شوند.
علی عسکری با بیان اینکه هلدینگ خلیج فارس سرمایه و گوهر ارزشمندی در جمهوری اسلامی و منطقه است، اظهار داشت: این گوهر متعلق به توده‌های میلیونی مردم است و امیدوارم حضور این کاروان و پرچم متبرک شده حرم امام رضا(ع)، موجب برکت و انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر در این گروه شود.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با همت مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی انشالله این کاروان و پرچم متبرک شده در تمامی مجتمع‌های پتروشیمی و طرح‌ها حاضر شود تا همکاران‌  گروه در استان‌های مختلف و مناطق عملیاتی از این معنویت بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه
پرچم حرم امام رئوف گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرچم حرم امام رضا(ع) برکت