"همایش واقعی" برای علاقه‌مندان به مدیریت، کارآفرینی و خلاقیت، برای تمام کسانی که نمی‌خواهند عادی باشند و در پی ایجاد، رشد و یا توسعه کسب‌وکار خود هستند.

به گزارش نسیم اقتصاد، هدف اصلی این همایش بزرگ، اشاعه رشد و توسعه‌ی کسب و کارها است. موضوعات اصلی همایش شامل ایده پردازی، مدیریت، کارآفرینی و خلاقیت است؛ محتوا این همایش طوری طراحی شده  که برای کسب و کارها کاربردی و قابل ‌اجرا باشد.
همایش واقعی ایده پردازان به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ بنابراین شما این فرصت را دارید که با سایر کارآفرینان شبکه‌سازی انجام دهید.
جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران موفق و کارآفرینانی همچون دکتر محمود محمدیان، دکتر شهرام شکوری، دکتر احمد نظری مهرابی، مهندس علی امیری، مهندس وحید خسروی، دکتر مجتبی مالکی و ... در این همایش حضور دارند. مدرسان این همایش به گونه‌ای انتخاب شدند که شما بتوانید هم در زمینه تئوری و هم تجربه عملی ، اطلاعات ارزشمندی به دست آورید.
«این سمینار ساعت 8 صبح روز یکشنبه 12 تیر ماه 1401 به مدت 5 ساعت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان رویداد گواهینامه معتبر از دانشگاه آزاد اسلامی اعطا خواهد شد. »
با شرکت در این همایش، یک سرنوشت متفاوت برای خود و کسب‌وکارتان رقم بزنید!
توجه: با ثبت‌نام زودهنگام می‌توانید از تخفیف شگفت‌انگیز استفاده کنید. هدف ما این است که تمام کسانی که به پیشرفت و تغییر نیاز دارند، بتوانند در یک همایش واقعی شرکت کنند.
همین حالا برای ثبت‌نام روی این لینک کلیک کنید https://ipdemy.ir/conf

لینک کوتاه
مدیریت کارآفرینی خلاقیت

اخبار مرتبط

نظرات شما