روابط عمومی ایمیدرو توضیحاتی را پیرامون اخبارِ اخیر، در خصوص برگزاری جشن کارمندی ایمیدرو منتشر نموده که خواهشمند است طبق قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه این سازمان، اقدام مقتضی انجام شود.

به گزارش نسیم اقتصاد، اخیرا برخی رسانه ها، با انتشار خبری نادرست از قول یکی از مدیران معزول زیر مجموعه سازمان ، مطالب غیر واقعی را در خصوص گردهمایی کارمندی اطلاع رسانی کرده اند.
این گزارش ها، با انتشار ارقام عجیب و غریب ، از زبان یک مدیر معزول ، در تلاش هستند این ذهنیت را در دیدگاه مردم – آن هم در شرایط اقتصادی خاص- ایجاد کنند که ایمیدرو، بودجه های بیت المال را با برگزاری جشن پرهزینه، هدر داده است.
اما واقعیت چیست؟
 هزینه های انجام شده برای این مراسم، نه میلیاردی بوده و نه هزینه ای ویژه و نه ریخت و پاشی که مغایر با سیاست دولت باشد، بلکه بودجه ای تحت عنوان کمک هزینه بوده که همه ساله در سالگرد تاسیسِ این سازمان، به عنوانِ رفاهیات به پرسنل پرداخت می‌شده، اما در سالِ جاری با توجه به فروکش کردن موج کرونا، در جهتِ ایجادِ همدلی و هم افزایی بیشتر در بینِ کارمندانِ این سازمان، پس از مشورت با تعدادی از مدیران و کارکنان مذکور، ترجیح بر آن شد تا این بودجه در قالب یک گردهمایی صرف شود.
هدف این مراسم ایجاد فضایی صمیمی با حداقل هزینه ممکن، برای کارکنان و همچنین تکریم بازنشستگان، (آن هم شش سال پس از مراسم پیشین) بوده است.
روابط عمومی ایمیدرو، ضمن تکذیب و رد انجام جشن پرهزینه و ریخت و پاش مورد ادعا ، هر نوع پیگیری حقوقی جهت احقاق حقوق این سازمان در مراجع قانونی را محفوظ می داند.

لینک کوتاه
روابط عمومی ایمیدرو خصوص خبرسازی کذب جشن کارمندی