مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض های یارانهای (موسسه رعد الغدیر زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: در چهار روز به یک میلیون و 80 هزار تماس مردمی در اعتراض به دهک بندی یارانهها به صورت تماس تلفنی و گویا پاسخ داده شد.
به گزارش
نسیم اقتصاد، «علیرضا اتشک» روز جمعه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» به 80 هزار تماس تلفنی با سامانه 6369 پاسخ داده شده است.
وی افزود: در این سامانه 130 اپراتور پاسخگو هستند که ظرفیت پاسخگویی به یک هزار و 500 تماس در هر ساعت وجود دارد.
مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراض های یارانه ای( موسسه رعد زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به سامانه گویای 09200006369 بیان داشت: 2 هزار خط ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.
اتشک تاکید کرد: این سامانه گویا ظرفیت پاسخگویی به یک میلیون تماس در یک ساعت را دارد.
سامانه تلفنی 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی حرکتی هستند.
امروز معاون اول رئیس جمهور با حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از بخشهای مختلف سامانه تلفنی 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» مستقر است، بازدید کرد.
همچنین کسانی که به موضوع دهک بندی یارانه معترض هستند میتوانند با مراجعه به آدرس
hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
وزیر آموزش و پرورش گفت: تعداد معلمین ما حدود یک میلیون معلم است لذا اگر تا عید تلاش کنیم... 12 مهر 1402
نتایج اعتراضات معلمان به رتبهبندی در این هفته اعلام و احکام جدید بر اساس رتبههای... 6 شهریور 1402
به گفته مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران، افزایش قیمت تراکتور هزینه های تولید را بالا می... 16 اردیبهشت 1402
رامین اناری گفت: در شرایط فعلی هیچ چارهای جز تصویب طرح ساماندهی استخدام وجود ندارد. 12 اردیبهشت 1402
مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران کشور از اعتراض شدید کشاورزان به نرخ 15 هزار تومانی خرید... 4 اردیبهشت 1402
نظرات شما