رئیس جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم رئیسی به صورت سر زده از فروشگاه رفاه شعبه جمهوری پایتخت بازدید به عمل آورد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ بیست و سوم اردیبهشت ماه، پس از اعلام قیمت‌های جدید کالاهای اساسی که مشمول اصلاح یارانه هستند، رئیس دولت از نزدیک شاهد عملکرد رفاه در راستای تامین و نحوه توزیع عادلانه کالاهای اساسی بود.
 
طی روزهای گذشته با اجرای سیاست‌های دولت در راستای هوشمندسازی و بازتوزیع یارانه کالاهای اساسی، با کاهش برخی کالاها در بازار و همچنین افزایش قیمت‌ها روبه رو بودیم که رفاه توانست همانند گذشته با تلاشی بی‌وقفه و برنامه‌ای راهبردی، تامین کالاهای مورد نیاز هموطنان را به خوبی میسر سازد.
 
پس از بازدیدهای فراوان مقامات دولتی در روزهای اخیر، این‌بار آیت الله رئیسی شخصا و به صورت سر زده میهمان فروشگاه رفاه بود تا ضمن ارزیابی عملکرد این بنگاه اقتصادی به عنوان یکی از بازوان توانمند اقتصاد ایران در تامین و توزیع عادلانه کالا، شخصا با مشتریان حاضر در سطح فروش صحبت کرده و پاسخگوی دغدغه‌های مردم باشد.
 
گفتنی است، رفاه همواره در روزهای سخت اقتصادی، همه‌گیری ویروس کرونا، کمبود کالاهای اساسی و ... با شلف‌ها و قفسه‌های پر، میزبان هموطنان عزیزمان بوده است.


لینک کوتاه
میزبانی فروشگاه رفاه ریاست جمهوری اسلامی ایران