وحیدی گفت: حمل‌ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آن‌ها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا قیمت‌های خود را افزایش دهند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، وزیر کشور در ارتباط مستقیم تلویزیونی اعلام کرد: مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و روغن اقلامی است که قیمت آن با هدفمند شدن یارانه‌ها و تغییر نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی تغییر پیدا خواهد کرد و هیچ کالای دیگری حق و اجازه گران شدن ندارد، البته مجوزی هم برای گران کردن ندارند.
 
احمد وحیدی تاکید کرد : دامداری‌های کوچک و بزرگ باید با کمک استانداری‌ها و از محل سرمایه‌های صندوق‌های کشاورزی و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها حمایت لازم شوند تا بتوانند نهاده‌های دامی را برای خود بدون دغدغه تهیه کنند.
 
وزیر کشور افزود: بانک‌ها باید برای تأیید وثایق تسهیلات از دامداری‌های کشور حمایت لازم را داشته باشند.وحیدی ادامه داد: حمل‌ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آنها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا بر قیمت‌های خود بیفزایند. وی افزود: به مصرف‌کنندگان برای گران شدن این چهار قلم کالا یارانه پرداخت خواهد شد.
 
وحیدی گفت : حمل‌ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آن‌ها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا قیمت‌های خود را افزایش دهند.
 

لینک کوتاه
وزیر کشور مرغ تخم‌مرغ لبنیات روغن

اخبار مرتبط

مرغ کمیاب شد/ جزییات

مرغ کمیاب شد/ جزییات

مسعود رسولی در پاسخ به چرایی این کاهش عرضه گفت: قرار بود گوشت مورد نیاز شرکت‌های... 12 دی 1402

نظرات شما