آئین تجلیل از تلاشگران نمونه شرکت پتروشیمی نوری در سال 1400، به مناسبت گرامیداشت جایگاه والای کار و کارگر، برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، در ابتدای مراسم، رئیس مجتمع پتروشیمی نوری ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و قدردانی از تلاشگران غیور جبهه اقتصادی کشور، به بیان موفقیت‌های مجتمع در سال گذشته پرداخت و نقش نیروی تلاشگر، تعهد و مسئولیت‌پذیری همیشگی این همکاران را برای تداوم افتخار آفرینی‌های مجموعه، بسیار لازم و حیاتی دانست.
سید عبدالمجید خاکسار، تفکر سیستمی حاکم بر سازمان و همدلی و همزبانی نهادینه شده در بین همکاران را اصلی‌ترین عامل موفقیت شرکت در سال‌های اخیر دانست.
وی ادامه داد: اگر چه مجموعه پتروشیمی نوری تا به امروز توانسته است با عملکرد مناسب، نام خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تولیدی و صنعتی در سطح کشور مطرح کند، اما باید همواره هشیار باشیم و به موفقیت‌های گذشته دلخوش نباشیم، چرا که خدایی ناکرده این سکون و غفلت می‌تواند عامل شکست ما و شروع یک روند نزولی باشد.
رئیس مجتمع پتروشیمی نوری، در پایان ضمن تبریک به نفرات برگزیده و تلاشگران نمونه مجتمع در سال 1400، خاطر نشان کرد: ما باید همواره به یاد داشته باشیم که این انتخاب شدن‌ها و دریافت این عناوین نفر نمونه، کارمند نمونه یا واحد نمونه، باید تازه شروع کار جدی ما و تلاش بیشتر همراه با مسئولیت پذیری، برای تداوم موفقیت‌ها باشد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور رئیس مجتمع و روسای واحدهای مختلف شرکت، از 30 تلاشگر نمونه این مجتمع در سال 1400 با اهداء لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه
۳۰ تلاشگر نمونه پتروشیمی نوری

اخبار مرتبط

نظرات شما