گروه خودروسازی سایپا که قرعه‌کشی و محدودیت‌های طرح فروش را برای خودرو شاهین حذف کرده و هفته گذشته نیز برای اولین بار این خودرو را بصورت فروش فوق‌العاده بدون فرآیند قرعه‌کشی عرضه کرد، اکنون برای دومین بار قصد دارد طرح فروش این محصول را بدون فرآیند قرعه‌کشی اما در قالب پیش‌فروش یکساله اجرایی کند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، در حالیکه سایپا، سه‌شنبه هفته گذشته برای اولین بار طرح فروش خودرو شاهین بدون فرآیند قرعه‌کشی و محدودیت‌ فروش اما در قالب فروش فوق‌العاده اجرا کرد، از امروز (پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه) ثبت‌نام برای پیش‌فروش این خودرو (بدون قرعه‌کشی) را اجرا خواهد کرد.
 
شایان ذکر است سایپا از روز  سه‌شنبه هفته جاری،  پیش‌فروش پنج محصول خود بصورت عادی و چهار محصول ویژه مادران را به به مدت دو روز اجرایی کرد و براین اساس ساعت 13 امروز مهلت ثبت‌نام آن به پایان خواهد رسید. 
 
این اولین طرح پیش‌فروش خودرو شاهین است که بدون محدودیت‌ طرح‌های فروش و فرآیند قرعه‌کشی برگزار خواهد شد. متقاضیان از 10 صبح امروز (پنجشنبه 8 اردیبهشت) تا پایان تکمیل ظرفیت زمان دارند تا درخواست خود را از طریق آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی  saipa.iranecar.com ثبت کنند.
 
با توجه به اینکه این طرح در قالب پیش‌فروش‌ اجرایی می‌شود، متقاضیان در زمان ثبت‌نام بایستی وجه علی‌الحساب خودرو (172 میلیون و 290 هزار تومان) واریز کنند. موعد تحویل خودرو مرداد تا شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و قیمت خودرو مطابق قیمت‌آن در زمان تحویل مندرج در قرداد مشتریان خواهد بود.

لینک کوتاه
دومین عرضه شاهین بدون قرعه‌کشی پیش‌فروش

اخبار مرتبط

شاهین جدید بازار ایران!

شاهین جدید بازار ایران!

گروه خودروسازی سایپا جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه محیط زیست تهران آورد و در این... 21 اسفند 1402

نظرات شما