مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران که با بیش از 13 هزار داوطلب در پنج حوزه آزمونی برگزار شده بود، خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ابوالفضل عزیزی، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران در روزهای 28 و 29 بهمن ماه سال 1400 و سپس حضور برگزیدگان سه برابر ظرفیت مورد نیاز، در مصاحبه تخصصی - رفتاری از تاریخ 19 لغایت 28 اسفندماه سال گذشته، گفت: بعد از انجام مرحله مصاحبه تخصصی- رفتاری، اسامی پذیرفته‌شدگان این آزمون جهت انجام مرحله طب صنعتی و شروع دوره کارآموزی و کارورزی اعلام شد.
وی افزود: با توجه به افزایش نیاز پتروشیمی گچساران بر اساس نمودار سازمانی مصوب، تعداد پذیرفته‌شدگان این آزمون با مساعدت دکتر علی عسکری مدیر عامل محترم گروه و مجوز ایشان، 81 نفر افزایش و به 303 نفر برای 16 گروه شغلی رسید.
به گفته وی، آغاز دوره 18 ماهه کارورزی و کارآموزی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون،‌ از دهم اردیبهشت ماه 1401 در شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی در ماهشهر و بعد از انجام طب صنعتی و سایر اقدامات لازم، خواهد بود.
گفتنی است، داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران، می‌توانند به آدرس https://gspc.iran-azmoon.ir/Login.aspx مراجعه کنند.
لازم به ذکر است این آزمون توسط دانشگاه امیرکبیر،  همزمان در 5 شهر کشور با رقابت 13 هزار و 497 در روزهای 28 و 29 بهمن 1400 برگزار شد.

لینک کوتاه
پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران