معاونان فروش دو خودروساز بزرگ با اشاره به اجرای طرح‌های فروش در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از تحویل خودروها پیش از موعد مقرر و ظرف مدت یکماه خبر دادند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19، خودروسازان از اسفندماه سال گذشته تاکنون، همراه با طرح‌های فروش خود، در راستای ابلاغ این طرح‌های حمایتی خود برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا مابعد آن‌ها، پس از تاریخ فوق متولد شده باشند، را اجرایی کردند.
 
مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات خودروسازان را دارند؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد اما در غیر اینصورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط می‌رسد، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت. 
 
علیرغم اینکه موعد تحویل خودروها در طرح‌های فروش فوق‌العاده، حداکثر 90 روزه در نظر گرفته شده است اما طبق اعلام معاون فروش هر یک از دو خودروساز، در طرح‌ حمایتی مذکور برای اختصاص خودرو به مادران، خودرو ظرف مدت یکماه تحویل شده است. طبق اعلام خوردوسازان با توجه به اینکه سقف ظرفیت پذیرش بیشتر از متولدین تاریخ مذکور به بعد بوده است، خودرو زودتر از موعد تحویل به دست مادران می‌رسد.
 
بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در این رابطه اعلام کرده است: با توجه به اینکه جمعیت واجد شرایط (که توسط سازمان ثبت احوال مشخص می‌شود)، متقاضی شرکت در این طرح‌ها، نسبت به سایر طرح‌ها کمتر است، بنابراین به‌تدریج نیاز به قرعه‌کشی نبوده و خودرو به تمامی متقاضیان واجد شرایط تعلق خواهد گرفت. خودرو قریب به 700 نفر از مشتریان، تاکنون فاکتور شده است الباقی در انتظار نوبت فاکتور شدن هستند.
 
حسین کاظمی-معاون بازاریابی و فروش سایپا- نیز در این رابطه، اظهار کرد: با توجه به افزایش تولید، مادران دارای دو فرزند و بیشتر، برای هر خودرویی که ثبت‌نام کنند، می‌توانند  کمتر از یک ماه خودرو درخواستی خود را تحویل گیرند.  خوشبختانه در سال جدید افزایش تولید در سایپا صورت گرفته است و از این رو، تعهدات پیش از موعد قید شده در قرارداد مشتریان، تحویل می‌شود.
 
وی اعلام کرد: تاکنون 25 هزار نفر در این طرح مشارکت کرده‌اند که 20 درصد آن‌ها حائز شرایط ثبت‌نام بوده‌اند.

لینک کوتاه
مادران خودرو شرایط ثبت‌نام دو خودروساز بزرگ

اخبار مرتبط

نظرات شما