نوسانات قیمت خودرو همچنان در بازار خودرو وجود دارد. این نوسان قیمتی تا چه زمانی ادامه دارد؟ خودرو گران می‌شود؟

به گزارش نسیم اقتصاد، تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو صفر داخلی در روز 25 فروردین 1401 با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.
 
قیمت خودرو صفر داخلی امروز 25 فروردین 1401 در بازار ایران به شرح زیر است:
 
خودروی پراید 111 به نرخ 199 میلیون تومان رسید. پراید 131 نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت و به نرخ 168 میلیون تومان رسید.
 
خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل 1400 نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت 475 میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی با شش میلیون افزایش قیمت به 370 میلیون تومان رسید.
 
قیمت خودروهای پرطرفدار
 
نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ 205 میلیون تومان رسید.
 
پژو 206 تیپ دو با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 288 میلیون رسید. پژو 206 تیپ پنج به 335 میلیون تومان رسید.
 
خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به 450 میلیون تومان رسید.
 
پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
 
بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت‌ها در بازار کشور بستگی به عوامل سیاسی دارد. قیمت دلار و مذاکرات وین از عوامل تاثیرگذار در قیمت خودرو هستند.
 
او توضیح داد: با منتفی شدن بحث واردات یک شوک روانی به بازار منتقل شد. اما این شوک هیچ تاثیر عملی بر بازار نداشت. پیش‌بینی می‌شود بازار بعد از مدت کوتاهی به وضعیت قبل خود برگردد. البته با توجه به همه عوامل تاثیرگذار در قیمت‌ها، به نظر می‌رسد خودرو در بازار گران می‌شود.

لینک کوتاه
تیبا ۲۰۵ میلیون تومان صدرایی خودرو گران‌تر

اخبار مرتبط

نظرات شما