دکتر خورسندیان: استفاده از ظرفیتها و تکالیف قانونی مندرج در قانون و مقررات گزینش و وجود نگاهی اصلاح گر برای اعضاء هسته گزینش ضروری است.

به گزارش نسیم اقتصاد، در دیدار اعضای هسته گزینش با مدیرعامل بانک صنعت و معدن که روز شنبه بیستم فروردین ماه برگزار شد، دکتر خورسندیان بر ضرورت رعایت حق الناس و حفظ شئونات و آبروی افراد در امر گزینش تاکید نمود و افزود: مراقبت لازم انجام شود تا کارکنان از امتیازات اجتماعی محروم نمانند و اعضاء هسته بر مسئولیتهای اخروی و دنیوی خود آگاه باشند.

در این جلسه حمید محمد میرزائی مدیر هسته گزینش بانک، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 1400 ارائه کرد.
وی همچنین به فعالیتهای فوق برنامه از جمله برگزاری 6 مسابقه فرهنگی(کتابخوانی)، به روز رسانی درگاه اطلاع رسانی مدیریت هسته گزینش و آموزش کارکنان بانک، گزینشگران و اقداماتی در امور پژوهشی هسته اشاره نمود.
در ادامه هر یک از اعضاء هسته گزینش، در خصوص مواردی از ضرورتهای قانون و مقررات گزینش مطالبی بیان نمودند که از آن جمله می توان به ضرورت رعایت ضوابط انتخاب اصلح برای مشاغل حساس و خاص، لزوم بازنگری ساختار سازمانی مدیریت هسته گزینش، تعیین تکلیف گزینش نیروهای شاغل در شرکتهای ابزاری و وابسته به بانک و ضرورت استفاده از شیوه های نوین آموزشی، فضای مجازی و سایتهای معتبر در آموزش احکام، قرآن، عقاید و مسائل سیاسی اشاره کرد.
همچنین در این جلسه از تلاش های نرگس ره کو عضو پیشین هسته گزینش تقدیر و تشکر بعمل آمد و علیرضا آقاجانی رونقی به عنوان عضو جدید این هسته معرفی شد.

لینک کوتاه
مدیرعامل بانك صنعت و معدن ظرفیتها تكالیف مندرج قانون و مقررات گزینش

اخبار مرتبط

نظرات شما