یکی از تاورهای طراحی و ساخته شده برای پترو پالایش کنگان با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پترو کیمیا آروین روز گذشته تحویل و به سایت این مجموعه ارسال شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پترو کیمیا آروین مهندس محمد کاظمی رئیس هیئت مدیره این شرکت از تحویل یکی از تاورهای طراحی و ساخته شده برای پترو پالایش کنگان خبر داد و گفت: علی‌رغم محدودیت‌های زیادی که در پایان سال با آن مواجه بودیم این تاور با تلاش بی‌وقفه و شبانهروزی پرسنل زحمتکش پترو کیمیا آروین به ویژه تیم مهندسی و تولید نهایی و آماده تحویل به کارفرما شد. مهندس کاظمی افزود: در حال حاضر به خاطر شرایط تحریمی که با آن مواجه هستیم تولید یک تجهیز در صنعت نفت مشکلات بسیار زیادی دارد که با وجود این مشکلات این تاور در زمان مقرر طراحی و ساخته شد. رئیس هیئت مدیره شرکت پترو کیمیا آروین گفت این تاور به تازگی بارگیری، حمل و  تحویل کارفرما شده است.
مهندس کاظمی همچنین از مراحل نهایی تاور دوم پترو پالایش کنگان خبر داد و گفت: تاور دوم پترو پالایش کنگان نیز در حال سندبلاست و رنگ‌آمیزی است و مراحل نهایی خود را برای تحویل به کارفرما طی می‌کند. این تاور نیز به زودی تحویل کارفرما می‌شود و تلاش ما این است که تا پایان سال جاری حمل آن انجام شود.
لازم به ذکر است که شرکت پترو کیمیا آروین از جمله شرکتهای فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و فولاد کشور است که در شهرک صنعتی شماره سه اهواز فعالیت می‌کند و در حال حاضر دارای سه کارخانه تولیدی در این شهرک می‌باشد.

لینک کوتاه
تحویل تاور پترو پالایش کنگان کارکنان شرکت پترو کیمیا آروین محمد کاظمی

اخبار مرتبط