درحالی که شاخص کل بورس طی معاملات امروز برای صعود خیز برداشته بود، در دقایق پایانی روندی نزولی به خود گرفت و از صعود بیشتر بازماند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس در معاملات امروز به 2492 واحد افزایش در رقم یک میلیون و 337 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 1221 واحد افزایش یافت و رقم 340 هزار و 178 واحد را ثبت کرد. در این بازار 319 هزار معامله به ارزش 48 هزار و 845 میلیارد ریال انجام شد.
 
معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، بانک ملت، پتروشیمی نوری و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
 
شاخص کل فرابورس هم با 9 واحد کاهش، در رقم 18 هزار و 129 واحد ایستاد. در این بازار 158 هزار معامله به ارزش 50 هزار و 330 میلیارد ریال انجام شد.
 
صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، تجلی توسعه معادن و فلزات و توسعه سامانه نرم افزاری نگین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، پلیمر آریا ساسول و بیمه سامان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لینک کوتاه
ترمز صعود بورس

اخبار مرتبط

نظرات شما