ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت در روزهای پایانی سال و به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان از روز چهارشنبه هفته جاری افزایش می‌یابد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: 262 میدان و بازارهای میوه و تره بار از روز چهارشنبه 25 اسفند تا روز شنبه 28 اسفند، از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 8 و 30 دقیقه شب به صورت یک‌سره باز است همچنین روز یکشنبه 29 اسفند نیز میادین و بازارها از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت سه بعد از ظهر، مشغول به کار خواهد بود.
 
بر اساس این اطلاعیه، علاوه بر حذف زمان تعطیلی یک ساعت و نیمه بین روز، میادین و بازارهای میوه و تره بار نیم ساعت زودتر و از ساعت 7 و 30 صبح شروع به کار کرده و یک ساعت و نیم دیرتر و در ساعت 8 و 30 دقیقه شب به کار خود پایان می‌دهد.
 
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این اطلاعیه از شهروندان درخواست کرده به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.
 
بر اساس این اطلاعیه و با هدف خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان و جلب و کسب رضایت ایشان، ضمن تقویت نیروی انسانی و افزایش تعداد کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار، نظارت‌ بر فعالیت این مراکز و کیفیت و قیمت محصولات آنها افزوده می‌شود.
 
قیمت آجیل چهارشنبه سوری در میادین میوه و تره بار اعلام شد

همچنین از صبح امروز (دوشنبه) قیمت هر کیلوگرم آجیل شیرین مخلوط شامل پسته احمدآقایی خام، مغز بادام، بادام زمینی، نخودچی دو آتیشه خام، کشمش سبز پیکانی، برگه قیصی سکه‌ای، فندق با پوست خام و انجیر خشک با قیمت 154 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، هر کیلوگرم آجیل شور مخلوط مشتمل بر پسته احمدآقایی شور، مغز بادام، بادام زمینی، نخودچی دو آتیشه شور، تخمه کدوی دو آتیشه، تخمه جابانی و فندق با پوست شور نیز با قیمت 166 هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

لینک کوتاه
افزایش ساعت کار میوه و تره‌بار قیمت آجیل چهارشنبه‌سوری

اخبار مرتبط

نظرات شما