وزیر نفت در جلسه هیات دولت از اقدامات و عملکرد مدیریت جدید شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی کشور تقدیر کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، وزیر نفت در جلسه هیأت دولت از اقدامات و عملکرد مدیریت جدید شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فراورده‌های نفتی کشور تقدیر کرد.
 
این روزها صادرات نفت ایران افزایش یافته و در این بین نقش شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان بازوی صادرات نفت کشور، پررنگ‌تر از گذشته شده است.
 
عملکرد شرکت ملی نفتکش ایران و تلاش بی وقفه و شبانه روزی دریانوردان ناوگان این شرکت در حمل نفت و فراورده‌های نفتی صادراتی این روزها در مرکز توجه دولتمردان کشور قرار گرفته است تا جایی که جواد اوجی وزیر نفت در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت از اقدامات جهادی مدیریت جدید این شرکت تقدیر و قدردانی کرد. موضوعی که مورد استقبال دیگر اعضای هیأت دولت نیز قرار گرفت.
 
چندی پیش نیز وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی نفتکش ایران از مدیریت این شرکت در بسیج ناوگان و تأمین کشتی‌های مورد نیاز صنعت نفت کشور تقدیر کرد آنهم در شرایطی که صادرات نفت و فراورده‌های نفتی کشور افرایش یافته و از طرف دیگر تحریم‌ها نیز کماکان به قوت خود باقی است.

لینک کوتاه
وزیر نفت عملکرد شرکت ملی نفتکش

اخبار مرتبط

نظرات شما