عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: جاماندگان سهام عدالت نباید به این زودی در انتظار فعال‌سازی سامانه برای ثبت نام به منظور دریافت سهام عدالت باشند.

به گزارش نسیم اقتصاد، محمد علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درارومیه، با اشاره به طرح جاماندگان سهام عدالت اظهار داشت: نمایندگان مجلس از یکشنبه هفته آینده مشغول بررسی لایحه بودجه خواهند شد و این طرح پس از لایحه، در مجلس بررسی می‌شود
 
وی تصریح کرد: مسئول خصوصی‌سازی که هم اکنون به عنوان معاون سازمان برنامه و بودجه انتخاب شده است عنوان کرده که دولت در حال حاضر آمادگی واگذاری سهام برای جا‌ماندگان را ندارد.
 
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنین هم اکنون 50 میلیون نفر از سهام عدالت برخوردار شده‌اند اما بین 20 تا 30 میلیون باقی مانده، از دریافت سهام عدالت جا مانده‌اند.
 
وی بیان کرد: در ابتدا باید سهام واحدهایی که قابل ارائه و پذیرفته شده است توسط دولت مشخص شده تا بتواند آن را واگذار کند بنابراین هم اکنون سهام واحدهایی که دست دولت بوده و سود ده و قابل عرضه باشند، برای این تعداد از جاماندگان آماده نیست.
 
علی‌پور اظهار داشت: بی‌تردید تا پایان دولت سیزدهم، امکان افزوده شدن سایر جاماندگان برای دریافت سهام عدالت وجود دارد و دولت در ابتدای راه است و در این راستا، دولت باید در ادامه به این نتیجه برسد که برای جاماندگان سهام عدالت خواهان ارائه سهام باشد.

لینک کوتاه
جاماندگان سهام عدالت ثبت‌نام

اخبار مرتبط

نظرات شما