مدیرعامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن اشاره کرد و گفت: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن – هیبنا،محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن با اعلام خبر آغاز اجرای 5 فرمان رئیس جمهور به نظام بانکی کشور در بانک مسکن، به تشریح جزئیات برنامه‌ها و عزم راسخ این بانک برای اجرای این فرامین اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه فرمان 5 ماده‌ای رئیس جمهور برای نظام بانکی کشور فصل الخطاب است، عنوان کرد: در همین زمینه به کلیه مدیران و معاونین بانک مسکن اعلام کردیم که در اجرای هرچه بهتر و سریعتر این دستورات برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و بنا داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بند به بند این فرمان 5 ماده ای را عملیاتی کنیم.
 
شایان همچنین از تشکیل کمیته‌ای برای تسریع در فرآیند اجرای این دستورات خبر داد و گفت: به منظور رصد و نظارت بر اجرای دقیق 5 فرمان رئیس جمهور محترم، مدیران استان‌های بانک را مکلف کرده‌ایم که این کمیته را در استان‌های خود نیز تشکیل شده و گزارش عملکرد آن نیز ارائه شود.
 
مدیر عامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن نیز اشاره کرد و افزود: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.
 
شایان در پایان خاطر نشان کرد: از جمله دیگر اقدامات انجام شده در بانک مسکن در زمینه اجرای فرامین رئیس جمهور می‌توان به واگذاری بنگاه‌های تولیدی تملیک شده و تسهیل در پرداخت وام به مردم اشاره کرد که جزئیات بیشتر در این زمینه طی روزهای آینده از طریق حساب‌های کاربری رسمی بانک به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاه
محمود شایان عزم راسخ بانک مسکن ۵ فرمان رئیس جمهور

اخبار مرتبط

نظرات شما