عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از غرفه‌های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به تبیین ارائه خدمات بانکداری باز برای مشتریان، تعاونی‌ها و فعالین اقتصادی پرداخت.

به گزارش نسیم اقتصاد، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک، محمد جواد افتخاری مدیرعامل شرکت سمات و مجید مباشرزادگان عضو هیات مدیره شرکت سمات در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه تراکنش، با دست‌اندرکاران و فعالین صنعت تراکنش به گفتگو نشست.
 
عصارزاده گفت: خدمات بانکداری باز خدمتی نوین از بانک توسعه تعاون است که مورد استفاده فین تک‌ها، استارتاپ ها و سایر کسب‌وکارهای فناورانه جهت ارائه به مشتریان می‌باشد.
وی افزود: مشتریان می‌توانند با ایجاد ارتباط مستقیم و امن میان سامانه‌های کسب‌وکار خود و سامانه متمرکز بانک، نسبت به دریافت خدمات به‌صورت تمام‌وقت و بدون وابستگی و نیاز به مراجعه مستقیم به شعبه اقدام نمایند.
 
عصارزاده خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ها و تعاون گران می‌توانند بهره مناسبی از خدمات بانکداری باز برده و بسیاری از انجام تراکنش‌ها و دریافت خدمات بانکی را در ذیل این سرویس به سرانجام برسانند.
 
وی ضمن اشاره به اقدامات مؤثر صورت گرفته در آماده‌سازی زیرساخت لازم برای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال گفت: یکی از مؤلفه‌های بانکداری دیجیتال تمرکز بر نیاز و سفارش مشتری است، در این شکل نوین از بانکداری، این زمینه فراهم است که گروه‌های مشتریان و حتی تک‌تک آن‌ها شناسایی‌شده و در کانون توجه قرار می‌گیرد و مشتری نیز در میان انواع گزینه‌ها و راهکارهای ارائه‌شده از سوی بانک، قابلیت انتخاب دارد.
عصارزاده خاطرنشان کرد: تحول دیجیتال حتی در شکل‌گیری گونه‌های جدید کسب‌وکار تعاونی تأثیرگذار است.
 
گفتنی است بانک توسعه تعاون در خلال نمایشگاه تراکنش ایران، کارگاه و نشست تخصصی با موضوع خدمات نوین بانکداری باز با ارائه سعید موسوی مجد معاون اداره کل بانکداری الکترونیک بانک برای شرکت‌های تخصصی، کارشناسان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار نمود.
 
 
 

لینک کوتاه
قابلیت‌های سرویس بانکداری باز بانک توسعه تعاون مشتریان

اخبار مرتبط

نظرات شما