بر اساس توافق انجام شده میان دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس و پست بانک ایران با هدف کمک به رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشو؛ برگزیدگان نهایی رقابت اینوتکس‌پیچ از تسهیلات اعتباری پنج میلیارد ریالی پست‌بانک ایران بهره‌مند می شوند.

به گزارش نسیم اقتصاد، اینوتکس‌پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم‌های خلاق و نوآور از شهرها و استان‌های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده‌های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور برگزار می‌شود.
 
در این رقابت‌ها، استارتاپ‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص می‌شوند و در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده هر شهر برای حضور در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی، همزمان با نمایشگاه اینوتکس 2022 دعوت می‌شود.
 
در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش‌شتابدهیِ مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و … به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌های نهایی را خواهند داشت.
 
برگزیدگان نهایی رقابت‌های اینوتکس پیچ، ضمن بهره‌مندی از جوایز نقدی، امکان بهره‌مندی از تسهیلات اعتباری پنج میلیارد ریالی که با حمایت پست‌بانک ایران برای توسعه‌ی کسب‌وکار آن‌ها تدارک دیده شده است را خواهند داشت. این تسهیلات با نرخ ترجیحی و طبق رویه معمول بانکی به تیم‌های برگزیده اینوتکس پیچ اعطا خواهد شد.
 
شایان ذکر است ثبت‌نام استارتاپ‌ها در این رویداد کاملا رایگان بوده و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام تا 30 دی‌ماه 1400 می‌توانند به سایت www.pitch.inotex.com مراجعه نمایند.

لینک کوتاه
ارائه تسهیلات پنج میلیارد ریالی= پست بانک ایران استارتاپ های حاضر اینوتکس پیچ