مهندس کاظمی رئیس هیئت مدیره شرکت پترو کیمیا آروین از طراحی و تولید مبدل حرارتی برای پتروشیمی نگین مهستان کنگان خبر داد که در این تجهیز بهینه‌سازی و بازطراحی با بالاترین کیفیت انجام شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پترو کیمیا آروین مهندس محمد کاظمی رئیس هیئت مدیره این شرکت از طراحی و تولید مبدل حرارتی جدیدی برای پتروشیمی نگین مهستان کنگان خبر داد و گفت: مبدل Finned Shell and Tube Heat Exchenger مربوط به طرح LLDPE//HDPE شرکت پتروشیمی نگین مهستان کنگان توسط شرکت دانش‌بنیان پترو کیمیا آروین طراحی، تولید و تحویل شد. مهندس کاظمی با اشاره به خاص و مهم بودن این مبدل حرارتی گفت: با توجه به اهمیت این تجهیز تیم مهندسی شرکت پترو کیمیا آروین با محاسبات بسیار دقیق، عملیات بازطراحی این تیوب‌های فین‌دار را انجام داد. رئیس هیئت مدیره پترو کیمیا آروین بکارگیری نوعی بفل جدید و برش لیزری را از شاخص‌های مهم این مبدل ذکر کرد و گفت: در این تجهیز از نوعی بفل جدید و برش لیزری استفاده شد و در نهایت این محصول با بهینه‌سازی در طراحی به کارفرما تحویل شد. 
لازم به ذکر است که شرکت دانش بنیان پترو کیمیا آروین از سال 1392 فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر یکی از شرکت‌های موفق در حوزه ساخت تجهیزات ثابت صنعت نفت کشور به شمار می‌رود. حساسیت زیاد بر روی استانداردهای فنی تجهیزات ساخته شده از ویژگی مهم محصولات این شرکت دانش بنیان به شمار می‌رود. این شرکت در حال حاضر دارای سه کارگاه تولیدی است که هر سه کارگاه در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز قرار دارد. 

لینک کوتاه
ساخت مبدل حرارتی پتروشیم ی نگین مهستان بازطراحی محصول

اخبار مرتبط

نظرات شما