قیمت مسکن مهر در برخی مناطق تهران میلیاردی شد. در حال حاضر برخی واحد‌های مسکونی مهر تهران در شهر‌های جدید پردیس و پرند به بالاتر از یک میلیارد تومان رسیده است. قیمت مسکن مهر در برخی مناطق تهران میلیاردی شد. در حال حاضر برخی واحد‌های مسکونی مهر تهران در شهر‌های جدید پردیس و پرند به بالاتر از یک میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از نشان تجارت - قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر تهران در شهرهای جدید پردیس و پرند به بالاتر از یک میلیارد تومان رسیده است. این واحدهای مسکونی بیشتر در شهرهای جدید پردیس و پرند قرار دارد و شمار واحدهای مسکن مهر بالای یک میلیارد تومان در شهر جدید پردیس نسبت به پرند بیشتر است. این واحدها بیشتر نوساز است و بهای هر مترمربع آن تا 14 میلیون تومان هم می‌رسد. البته واحدهای مسکونی مهر با قیمت زیر نیم میلیارد تومان همچنان در پردیس و پرند وجود دارد اما قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر حالا به بالای یک میلیارد تومان رسیده است. مشاوران املاک این مناطق می‌گویند که واحدهای مسکونی مهر خود مالکی و شخصی‌ساز نسبت به سایر واحدهای مسکونی مهر گران‌تر است.
 
افزایش قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر در حالی رخ می‌دهد که بهای برخی آپارتمان‌های موجود در سطح شهر کرج و حتی تهران کمتر از یک میلیارد تومان است. فعالان بازار مسکن می‌گویند که با صعود قابل توجه قیمت مسکن در تهران تقاضا برای سکونت در شهرهای اقماری پایتخت بالا رفته است و این موضوع می‌تواند یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس و پرند باشد.
 
در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای مسکن مهر را که بالای یک میلیارد تومان قیمت دارد، می‌بینید:




 

لینک کوتاه
مسکن مهر مناطق میلیاردی

اخبار مرتبط

نظرات شما