معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر نقش مهم بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی های نوآور تاکید ورزید.

به گزارش نسیم اقتصاد، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران اظهار داشت: فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان امروزه به عنوان محرک رشد اقتصادی مطرح هستند و این فعالیت ها درصد بالایی از اقتصاد ملی کشورها را در بر گرفته اند.
وی افزود: بانک توسعه تعاون برنامه های ویژه ای در حوزه ارائه خدمات اعتباری و بانکی برای تعاونگران در نظر گرفته است و اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی به تولید کنندگان و کارآفرینان بخش تعاون از مهمترین ماموریت های بانک به شمار می رود.
مسکنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در قالب شرکت تعاونی مشغول فعالیت هستند و از برنامه های مهم معاونت تعاون سازماندهی و ایجاد مکانیزم های تشویقی برای حمایت از تعاونی های دانش بنیان با همراهی بانک توسعه تعاون است.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور بانک توسعه تعاون در طرحهای ملی گفت: این بانک با ایفای نقش عاملیت در همکاری با دستگاه های اجرایی، در طرحهای اشتغال زایی حضور دارد و معاونت تعاون نیز برای حمایت از تعاونگران، همکاری های گسترده ای با بانک به اجرا در می آورد.
مسکنی همچنین در بازدید از شرکت متمرکز الکترونیک توسعه تعاون، سمات گفت: این شرکت زیر مجموعه بانک توسعه تعاون، اقدامات مناسبی در ارائه محصولات فناورانه ویژه تعاونی ها و استارتاپ ها و نیز کمک به گسترش زیرساخت های بانکداری الکترونیک صورت داده است و سمات مزیتی برای تسهیل گری و ایجاد هاب فناورانه در روابط اقتصادی میان فعالین بخش تعاون محسوب می گردد.
گفتنی است مسکنی به همراه سید معین هاشمی مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بازدیدهایی با دست اندرکاران صنعت تراکنش و پرداخت به گفتگو نشست.

لینک کوتاه
بانک توسعه تعاون حمایت تعاونی های نوآور

اخبار مرتبط

نظرات شما